Saturday 1 March 2014

ESP...ESP SHAKLEE...HOT SELLER

Assalamualaikum....selamat pagi semua....

Hari ni saya nak bercerita sikit tentang produk yang sangat HOT iaitu ESP SHAKLEE.....

Energizing Soy Protein ( ESP ) Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.Esp menyediakan 14 gram protein soya bukan -GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.

ESP mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh di hasilkan oleh badan manusia.Ia adalah sesuai untuk semua peringkat umur-yg tua ataupun yang muda..

Protein Kacang Soya adalah dua kali lebih dari daging,4 kali lebih dari telur ,12 kali lebih dari susu.Ia juga rendah lemak ,rendah kolestrol dan mudah diserap oleh badan manusia.

ESP Shaklee ini bukan sahaja membekalkan tenaga yang konsinten,malah pelbagai fungsi lain :
Antaranya :- Mencantikkan kulit,menegangkan kulit dan `payudara` ,malah ada mendakwa boleh mencerahkan kulit...menambahkan susu badan serta memekatkan susu ibu..untuk wanita hamil bagus untuk perkembangan sel tubuh badan bayi dalam kandungan serta mencantikkan kulit bayi..ESP juga dikatakan dapat membantu memekatkan susu ibu dan memberi tenaga berkekalan yang dapat bertahan berjam-jam lamanya...ESP Shaklee juga untuk menurunkan berat badan agar sentiasa bertenaga dalam proses penurunan berat badan..Selain itu ESP juga membantu ibu memperolehi kulit yang lebih licin,gebu dan anjal..

Dapatkan panduan yang tepat cara pengambilan vitamin-vitamin shaklee daripada saya dengan setiap pembelian.

Jadi bijak sekarang,jom rebut peluang mendapatkan kualiti kesihatan yang lebih baik dengan shaklee!!

Boleh hubungi saya :-

~~LILY~~
sms/wechat/wasap : 0172747782
Id Shaklee : 988007
#Blog Bagaikan Puteri#
Add friend,pm FB : Lilly Salwani

* Segala testimoni / penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah @ menyembuhkan apa jua penyakit.Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.
COD/self pick up istimewa untuk yang berada di Cheras,Permaisuri,Taman Midah,Taman Mulia,Bandar Tun Razak,Taman Tenaga,dan sekitar dengan nya....

Jika anda berdekatan dengan shaklee HQ di Empire Tower @ lain-lain branch boleh gunakan ID LILLY 988007 untuk membeli vitamin-vitamin shaklee dengan harga ahli.Sungguh menjimatkan...





No comments:

Post a Comment