Friday 30 May 2014

Mealshakes Shaklee bagus untuk anak2

Mealshakes merupakan minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai oleh kanak-kanak. Ianya mengandungi 24 jenis vitamin , mineral ,dan zat penting. Nutrisinya mudah diserap oleh tubuh untuk kegunaan seharian.

Kandungan mealshakes termasuk asid folik dan biotin yang membantu tumbesaran , serta kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

Ia juga mengandungi vitamin A, vitamin C, vitamin E, zink, selenium, B-complex, iron, copper. Lazimnya anak-anak yang mengamalkan minum mealshakes ini, jika kerap demam, dan jatuh sakit, maka ia cepat sembuh. Ia kaya dengan protein dan tidak mengandungi laktosa, membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain2.

Mealshakes sesuai dihidangkan ketika sarapan pagi dan sebelum tidur. Kanak-kanak yang aktif , yang sering jatuh sakit, sembelit serta suka makan makanan kurang berkhasiat harus diambil oleh kanak-kanak kerana mealshakes ini memenuhi keperluan nutrisi seharian dan menjadi anak-anak kita lebih sihat dan cergas.

Bukan kanak-kanak saja yang boleh amalkan orang dewasa pun boleh...boleh dikatakan seisi keluarga boleh menikmati khasiatnya...

Harga sebotol mealshakes dengan berat bersih 544g ialah rm 113.75.

Dapatkan panduan yang tepat cara pengambilan vitamin-vitamin shaklee daripada saya dengan setiap pembelian.

Jadi bijak sekarang, jom rebut peluang mendapatkan kualiti kesihatan yang lebih baik dengan shaklee.!

Boleh hubungi saya :-

~~LILLY~~
Wasap/wechat/sms : 0172747782
Id Shaklee : 988007
#blog Bagaikan Puteri Junior#
Add friend ,pm FB : Lilly Salwani

*segala testimoni / penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah @ menyembuhkan apa jua penyakit.Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.
COD /self pick up istimewa untuk yang berada di Cheras, Permaisuri, Taman Midah,Taman Mulia, Bandar Tun Razak,Taman Tenaga.

No comments:

Post a Comment