Wednesday 4 June 2014

Set D : Set kecantikkan idaman setiap wanita

Siapa yang tak nak muka cantik , halus , gebu , putih dan bebas dari segala jerawat , bekas jerawat dan jeragat ? Mesti Korang nak kan...betul...betul...betul..! ( nada upin ipin ). So korang mesti mencuba set kecantikan shaklee ini. So apa kata kita teliti satu persatu vitamin set kecantikan ini serta fungsinya...korang jangan risau semua produk shaklee ini halal, selamat , semulajadi dan berkesan...INSYA ALLAH

Ha ini dia yang lily bilang tu iaitu set D set kecantikan shaklee..

☆ Vitamin B- Complex

Ini adalah vitamin larut air , membantu menukarkan gula kepada tenaga. Vitamin ini mampu membantu kita mengawal tekanan dan memberikan emosi kita stabil. Membantu melembapkan kulit dan perlindungan kepada kulit wajah. Ia juga dapat membantu mengurangkan kegatalan dan kemerahan akibat kulit kering. Vitamin b-complex juga dapat membuatkan wajah kita lebih cantik, berseri dan tidak kusam.

☆ Vitamin C 500mg ( Sustained Released )

Vitamin ini adalah vitamin sebagai anti oksidan yang melindungi kulit daripada pencemaran udara , ia juga dapat membantu mengecutkan jerawat dan mengatasi masalah kulit kering. Kulit anda menjadi semakin putih , cerah. Ia juga dapat membentuk dan meningkat produksi kolagen dan menjadi kulit semakin kenyal dan halus ( anti aging & anti wrinkle ). Vitamin c ini membantu mengekalkan paras kolagen bagi wajah anda. Kekurangan paras kolagen mengakibatkan kulit wajah anda kelihatan tua dan tidak bermaya.

☆ Vitamin E Complex

Vitamin ini larut lemak yang berfungsi sebagai anti oksida. Agen anti penuaan yang membantu mengurangkan garis-garis halus. Vitamin ini juga merangsang kelembapan kulit semulajadi dan membantu mencegah kanser kulit.

Satu lagi gabungan dalam set kecantikan ini adalah ESP ( ENERGIZING SOY PROTEIN )
Untuk mendapatkan kesan yang terbaik , boleh juga tambahkan ESP secara berasingan .

Fungsi ESP adalah menyokong pembentukkan kolagen , sekaligus ia juga menjadikan kulit kita lebih anjal , kenyal , putih dan gebu. Note protein juga adalah makanan kepada sel-sel badan kita.


Dapatkan panduan yang tepat cara pengambilan vitamin-vitamin shaklee daripada saya dengan setiap pembelian.

Jadi bijak sekarang , jom rebut peluang mendapatkan kualiti kesihatan yang lebih baik dengan Shaklee.

Boleh hubungi saya :-

~~LILLY~~
Wasap/wechat/sms : 0172747782
Id Shaklee : 988007
#blog Bagaikan Puteri Junior#
Add friend , pm fb: Lilly Salwani

*segala testimoni  / penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah @ menyembuhkan apa jua penyakit . Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu. COD / self pick up istimewa untuk anda yabg berada di Cheras , Permaisuri , Taman Midah, Taman Mulia , Bandar Tun Razak ,Taman Tenaga dan sekitar dengannya.

No comments:

Post a Comment